Concursul „Lumea pe care o vrei” face parte din campania de sensibilizare publică „Lumea pe care o vrei, cu clima care îţi place”, organizată de Direcţia Generală Combaterea Schimbărilor Climatice din cadrul Comisiei Europene.  Concursul este gratuit si nu se percep taxe de participare. 

Concursul  îi invită pe cetăţenii din UE cu spirit creativ şi inovator să-şi testeze proiectele şi să-i motiveze şi pe alţii oferindu-le şansa deosebită de a depăşi stadiul discuţiilor pe tema combaterii schimbărilor climatice. Prezentându-si proiectul, fiecare poate demonstra că este posibil să construim, cu costuri accesibile, o lume aşa cum ne-o dorim, cu clima care ne place, fără ca vieţile noaste să devină, din acest motiv, mai terne sau mai monotone, a declarat Connie Hedegaard, comisarul european pentru politici climatice.

Mai jos, aveti pe scurt descrierea conditiilor concursului:

În ce constă concursul?
Scopul concursului este de a recompensa iniţiativele inovatoare de reducere a emisiilor de dioxid de carbon din întreaga Uniune Europeană, care contribuie în mod real la combaterea schimbărilor climatice și care pot ameliora calitatea vieţii, de exemplu, prin reducerea costurilor energetice, asigurarea unor locuinţe mai confortabile, aer mai curat, transport public mai adecvat și mai puţină aglomeraţie în trafic.

Cine poate participa ?
Are dreptul să participe orice persoană fizică cu vârsta de cel puțin 18 ani, care locuieşte în unul din cele 27 de state membre ale UE. Fiecare participant poate prezenta un singur proiect

Calendar concurs
Lansare – 11 februarie 2013
Durata activa – 3 Luni

Ce se poate câştiga?
Cei trei câștigători europeni selectaţi de juriu vor fi invitaţi la ceremonia de premiere a concursului ”Lumea pe care o vrei” – Sustainia, în Copenhaga, în toamna anului 2013.

Pentru această ceremonie de premiere, organizatorul cooperează cu partenerul campaniei, Sustainia – un grup de organizaţii și companii internaţionale care premiază în fiecare an soluţiile durabile din toată lumea.

Pentru Italia, Portugalia, Bulgaria, Polonia și Lituania, vor fi selectaţi cinci câștigători naţionali. Aceştia vor fi recompensați cu o mediatizare suplimentară pentru proiectele lor, prin intermediul unei campanii naţionale de promovare cu panouri publicitare

Detalii suplimentare legate de termenii si conditiile concursului gasiti aici.

via – World You Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...